amandiz01

Direktlänk till inlägg 18 september 2013

LÄXA ?.....

Av Amanda Sjöstrand - 18 september 2013 19:58

Nu sitter man här mätt och beloten av lax och pressad potatis . Mmm..

Jag gör läxor .... engelska 32 glosor ..... men det blir roligare på glosor.eu !!

jaja idag har det varit stägningsdag i skolan och jag har bara chillat !!! SKÖNT

det var länge sen man bara chilla framför datan utan träning eller skolarbete !!

jaja ha det bra så ses vi !!



En hemsida jag verkligen rekomenderar är http://glosor.eu/!!
Om man har franska, spanska eller tyska eller annat det kan vara matte till hemkunskap oxå ...hemsidan är JÄTTE bra
för att träna sina glosor på ett roligt och bra sätt....:)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Sjöstrand - 23 september 2013 20:41

    Hej !  idag skola ......  första lektionen svenska !! ❤❤ vi skulle skriva en argumenterande text alltså vad som gjorde en arg !  Jag skrev om nätmobbning , mobbning och syskonkärlek !!  Fick ett C och påväg mot ett B !!!...

Av Amanda Sjöstrand - 22 september 2013 18:52

hej ! förlåt att jag inte har bloggat på ett tag ! jag sa ju att jag skulle blogga efter matchen men vi kom hem så sent för att det   blev det utrymmning för att vik klacken hade släpt en rökbomb så brandlarmet gick igång så först fick alla gå ut o...

Av Amanda Sjöstrand - 20 september 2013 17:04

    Idag blir det bara korta bildinlägg !  Syrran lagar tonfisksallad ! Mm .. Undra om man ska prova tonfisk idag ??  Ellen älskar tonfisk men jag ...... har Aldrig ätit det .. Men jag ska prova idag !!  Det ser ju fräscht ut iaf !! Syrran ...

Av Amanda Sjöstrand - 20 september 2013 09:05

       

Av Amanda Sjöstrand - 19 september 2013 20:44

       Nu är dagen avklarad !!  Skola ! torsdag den jobbigaste dagen på hela veckan !  Hade träning ikväll ⚽⚽ träningen var toppen idag . Gick super helt enkelt !!  Imorrn börjar man 9:30 Så skönt med sovmorgon !!!  Kommer e...

Presentation


LÄS BLOGGEN !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards