amandiz01

Alla inlägg den 22 september 2013

Av Amanda Sjöstrand - 22 september 2013 18:52

hej !

förlåt att jag inte har bloggat på ett tag ! jag sa ju att jag skulle blogga efter matchen men vi kom hem så sent för att det   blev det utrymmning för att vik klacken hade släpt en rökbomb så brandlarmet gick igång så först fick alla gå ut o det tog sin tid ! sen fick vi stå där ute i ca 30 -45 min innan matchen drog igång !!! När matchen väl drog igång var det kul match att kolla på !!   I matchen mellan  VIK - DJURGÅRDEN blev det .... jag vet faktiskt inte vad det blev ... minns inte men Vik vann iaf ... tror det var  3 - 1 eller 2 - 1 

Men vi kom inte hem förns 10:30 o då var jag trött och tänkte jag bloggar när jag vaknat men då vakanr jag av att pappa säger att jag måste gå upp för att jag ska spela match ! vi skulle spela mot skiljebo . Matchen blev 0 - 0 det var jätte bra för halva laget var 00 !!!

Efter matchen åkte jag till shopping festivalen på Erikslund ! Åkte dit med bästa Filippa , Rebecka , Joanna , Hanna och Tyra !! Vi såg Amy diamond och Oskar zia !!! Sen gick jag och Filippa till kiks för dom proffssminkade ! så jag och Filippa blev sminkade av dom ! Sen gick vi o fikade . sen åkte alla hem ! Rolig dag !!!!

När jag kom hem så la pappa golv så han hade stängt av nätvärket :/ BRA PAPPA !! NEJ !


sen idag hade vi match mot barkarö :/ både kul :) och jobbigt att möta dom ..... men vi ledde första halvlek med 2 - 0 i andra halvlek så tappade vi lite o matchen sluta med 3 - 2 till dom ! ändå nöjd med min insats !


Sen när jag vaknade imorse tänkte jag att jag skapar tid och gör ett långt inlägg !och här är det och det var min helg !


nu ska jag äta räkor ! Mm ...

 Ska försöka blogga lite oftare ! BEY !


Presentation


LÄS BLOGGEN !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards