amandiz01

Direktlänk till inlägg 23 september 2013

HEJ !

Av Amanda Sjöstrand - 23 september 2013 20:41

   

Hej ! 

idag skola ...... 

första lektionen svenska !! ❤❤ vi skulle skriva en argumenterande text alltså vad som gjorde en arg ! 

Jag skrev om nätmobbning , mobbning och syskonkärlek !! 

Fick ett C och påväg mot ett B !!! du gjorde min dag Anna !! Anna världens bästa lärare ❤❤


efter skolan åkte jag hem till Hanna ! Roligt !! Hanna ❤❤


sen åkte jag hem till farmor & farfar ❤ o bara mös att vara i deras närhet ! 

Bakade till dom gjorde cornflakeskakor ! Mm ... Tog med några hem o bjöd familjen så har precis ätit dom ! 


Nu håller jag på med mitt smink ! 


❤ ha det bra ❤





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Sjöstrand - 22 september 2013 18:52

hej ! förlåt att jag inte har bloggat på ett tag ! jag sa ju att jag skulle blogga efter matchen men vi kom hem så sent för att det   blev det utrymmning för att vik klacken hade släpt en rökbomb så brandlarmet gick igång så först fick alla gå ut o...

Av Amanda Sjöstrand - 20 september 2013 17:04

    Idag blir det bara korta bildinlägg !  Syrran lagar tonfisksallad ! Mm .. Undra om man ska prova tonfisk idag ??  Ellen älskar tonfisk men jag ...... har Aldrig ätit det .. Men jag ska prova idag !!  Det ser ju fräscht ut iaf !! Syrran ...

Av Amanda Sjöstrand - 20 september 2013 09:05

       

Av Amanda Sjöstrand - 19 september 2013 20:44

       Nu är dagen avklarad !!  Skola ! torsdag den jobbigaste dagen på hela veckan !  Hade träning ikväll ⚽⚽ träningen var toppen idag . Gick super helt enkelt !!  Imorrn börjar man 9:30 Så skönt med sovmorgon !!!  Kommer e...

Av Amanda Sjöstrand - 19 september 2013 17:27

Hej !! isag har man varit i skolan ! Sista lektionen idrott !  Nu ska jag på ⚽⚽träning !!      Jag gör dagens outfit efter träning och berättar då lite mer om dagen ! Nu har jag bråttom !!!  Bye !  ...

Presentation


LÄS BLOGGEN !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards