amandiz01

Alla inlägg den 18 september 2013

Av Amanda Sjöstrand - 18 september 2013 19:58

Nu sitter man här mätt och beloten av lax och pressad potatis . Mmm..

Jag gör läxor .... engelska 32 glosor ..... men det blir roligare på glosor.eu !!

jaja idag har det varit stägningsdag i skolan och jag har bara chillat !!! SKÖNT

det var länge sen man bara chilla framför datan utan träning eller skolarbete !!

jaja ha det bra så ses vi !!



En hemsida jag verkligen rekomenderar är http://glosor.eu/!!
Om man har franska, spanska eller tyska eller annat det kan vara matte till hemkunskap oxå ...hemsidan är JÄTTE bra
för att träna sina glosor på ett roligt och bra sätt....:)



Av Amanda Sjöstrand - 18 september 2013 14:48

Hej nu har jag precis ätit lunch !!

nu kollar jag på svenska hollywoodfruar säsong 5 avsnitt 7 !!

jag tycker att det är väldigt kul att kolla på det för dom är ju så roliga att kolla på bra tv !!  



o gunilla är ju väldigt rolig att kolla på !! får alltid nån att bråka !! BARA KOLLA ÖGONEN















Av Amanda Sjöstrand - 18 september 2013 12:12



Amanda Sjöstrand !

12 år !

älsakr att vara med vänner & familj !

Att sporta är livet !

HANDBOLL & FOTBOLL

Bff = Vendela

5 kusiner

15-17 sysslingar

Mamma Pernilla , Pappa Niklas & Syrran Ellen

en grå liten sötnos med namn Mimmi = kanin


DET AR LITE KORT OM MIG !

HÄR HAR NI EN BILD 1 ÅR TILLBAKA !


 

 


BEY ! ;)


   






Av Amanda Sjöstrand - 18 september 2013 11:30

 Hej !

Jag heter Amanda Sjöstrand är 12 år !

På min blogg kommer jag blogga om vad jag gör i min vardag ! men helgerna oxå så klart !

Jag kommer försöka blogga så mycket som möjligt kanske 2 lite längre inlägg per dag o sen 3 bild inlägg vad jag gör för tillfället !



I nästa inlägg kommer jag att berätta lite om mig själv kommer nog redan i kväll :)

Nu vet ni kort om hur min blogg kommer att uppdateras !! :)  

   ses !!

Presentation


LÄS BLOGGEN !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards